Masz pytanie?

Poniżej przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie zestaw najważniejszych pytań, na które każdy z naszych klientów powinien znać odpowiedź. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie, pisz do nas śmiało!

Jak wyglądają pierwsze etapy współpracy?

Po podpisaniu umowy, przeprowadzamy higienę danych - proces ten trwa około 2 tygodnie. Każda nowa baza zostaje uruchomiona z początkiem miesiąca.

Moja strona cały czas się rozwija. Co zrobić, gdy będę miał nowe rekordy?

Prosimy o kontakt z obsługą klienta.

Ile trwa proces higieny danych?

To zależy od wielkości bazy oraz aktualnej ilości baz czekających w kolejce do higieny danych. Dla Polskich baz proces trwa około 14 dni, dla baz zagranicznych około 30 dni.


Czy coś może pójść nie tak?

Istnieje kilka przypadków odmówienia współpracy. Jeśli baza, którą otrzymaliśmy, okaże się złej jakości, jeśli jej jakość na przestrzeni czasu pogorszy się lub właściciel bazy nie wywiąże się z obowiązków wynikających z umowy.


W jakich modelach są prowadzone wysyłki?

Wysyłki prowadzone są w najbardziej opłacalnych modelach stosowanych obecnie w e-mail marketingu. Zazwyczaj nasze kampanie prowadzone są w 80% poprzez CPC (cost per click) oraz CPM (cost per mille).


Czy użytkownicy będą wiedzieć o prowadzonej reklamie?

Nie. Kampanie reklamowe wysyłane są z oddzielnej domeny. W stopce każdej wiadomości znajduję tylko i wyłącznie informacja o prowadzonej kampanii, podmiocie wysyłającym (Monetyzujemy.pl) oraz link do wypisania się ze subskrypcji.

Kiedy mogę wystawić pierwszą fakturę?

Po pierwszym miesiącu współpracy, następuje proces walidacji kampanii. Walidacja polega na potwierdzeniu po stronie kontrahenta oraz Monetyzujemy.pl efektów przeprowadzanych kampanii. Po tym procesie zostaną naniesione przychody z przeprowadzonych działań. Następuje ściąganie środków od kontrahentów i, jak tylko zostanie to zrobione, w panelu obok każdej kampanii pojawia się status “Do rozliczenia”. Następnie prosimy o kontakt z obsługą klienta.

Z jakiej domeny będą wysyłane mailingi?

Tutaj posłużmy się przykładem. W przypadku baz polskich mailingi są od domen klientów (np. gdy kampanie organizuje deweloper mieszkań, wysyłka przeprowadzana jest z adresu kontakt@deweloper.pl). Dla baz zagranicznych na początku współpracy ustalamy jedną, nową domenę.





Czy mogę odmówić współpracy?

Tak. W każdej chwili.